مرکز تصویربرداری پزشکی پرتو بروجرد

Info@Gpartow.com

پنج خط - 06642624044

احداث كلينيك تخصصي نظام سلامت بروجرد نيازمند سي ميليارد ريال اعتبار است

روزهای بروجرد – رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: احداث ساختمان کلینیک تخصصی طرح تحول نظام سلامت در شهرستان بروجرد نیازمند 30 میلیارد ریال اعتبار است .

محسن صیرفی در گفت و گو با ایرنا افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت در بروجرد و استقبال مرم از این طرح، احداث کلینیک مستقل در این زمینه بیش از پیش احساس می شود .

وی گفت: هم اکنون طرح تحول نظام سلامت و ارایه خدمات ویزیت مناسب به بیماران در ساختمان MRI بروجرد با حضور 10 پزشک متخصص انجام می شود که با وجود قرار گرفتن این ساختمان در مرکز شهر و وجود بخش های مختلف سونوگرافی، رادیولوژی و MRI موجب ازدحام و بروز مشکلات فراوانی برای مراجعه کنندگان شده است .

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد افزود: رایزنی هایی با اداره اوقاف بروجرد انجام شده و زمینی به وسعت دو هزار مترمربع برای احداث کلینیک تخصصی نظام سلامت در نزدیکی میدان بهشت در نظر گرفته شده است و اکنون در حال اخذ مجوزهای لازم برای آغاز ساخت این کلینیک هستیم .

وی اظهار کرد: این پروژه درمانی پس از کلنگ زنی در مدت یک سال احداث و سپس تجهیز می شود .
صیرفی افزود: کلینیک تخصصی طرح تحول نظام سلامت در سه طبقه با برخوردار شدن از 20 پزشک متخصص و بخش های سونوگرافی، رادیولوژی، آزمایشگاه، MRI ِو دیگر بخش ها احداث می شود .
وی گفت: کلینیک تخصصی طرح تحول نظام سلامت به منظور ارایه خدمات پزشکی با قیمت دولتی در بروجرد فعالیت دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *