مرکز تصویربرداری پزشکی پرتو بروجرد

Info@Gpartow.com

پنج خط - 06642624044

دكتر زرين دست

آقای دکتر” محمدرضا زرین‌دست” در سال ١٣١٦ در شهرستان بروجرد متولد شد. ایشان تحصیلات ابتدایی را در دبستان اعتضاد شهر بروجرد آغاز و تحصیلات متوسطه را در دبیرستان پهلوی سابق شهر بروجرد به اتمام رساند. وی در ادامه تحصیلات مقطع عالی خود را در سال ١٣٣٧ در رشته داروسازی دانشکدة داروسازی دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ١٣٤٢ فارغ‌التحصیل شد . وی دوره‌های تکمیلی را در دانشکدة لندن دانشگاه انگلستان (کشور انگلستان) گذراند.
ایشان در حال حاضر به عنوان عضو هیأت علمی و استاد تخصصی گروه فارماکولوژی در دانشکده پزشکی دانشگاه تهران مشغول به کار می‌باشند .
آقای دکتر” محمدرضا زرین‌دست” علاوه بر عضویت در فرهنگستان علوم پزشکی کشور، مسئولیت های دیگری از جمله معاون پژوهشی مرکز ملی اعتیاد ایران، عضویت در انجمن فیزیولو‍ژی و فارماکولوژی ایران، مسئولیت دوره PH.D موسسه مطالعات علوم شناختی، عضویت در شورای پژوهشی موسسه علوم شناختی و عضویت در شورای پژوهشی مرکز فیزیک نظری را نیز برعهده دارد .
از افتخارات دکتر” زرین‌دست” می توان به : محقق نمونه از طرف وزارت بهداشت (١٣٧٩) . مدیر گروه فارماکولوژی از تاریخ ١٤/٤/٦١ به مدت دو سال اشاره کرد
وی محقق و استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و استاد گروه فارماکولوژی است و جزء پنج نفر اول نخبه رشته پزشکی جهان می باشد – در آخرین آمار ارایه شده از سوی Thomson Reuters ISI در سال ٢٠٠٩ میلادی با رتبه جهانی ١٦٨٤موفق به کسب رتبه بین المللی در بین یک درصد دانشمندان برتر جهان شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *